0 polubił...

Paleta Sephora – moja opinia

Paleta do makijażu marki Sephora towarzyszy mi od ponad 3 lat.
Nie jestem makijażystką używam jej wyłącznie dla swoich potrzeb.
Zamiast „Jej” powinnam użyć l.mn. „Ich” gdyż obecnie posiadam dwie – dzięki Mężu   😛
To, że mam dwie nie znaczy, że ta pierwsza się skończyła. Przy takim domowym użyciu to chyba niemożliwe.

DSC_0684 DSC_0689

Dziś skupię się przede wszystkim na tej nowszej, którą obecnie można zakupić np. na allegro.

Palleta Sephora Brilliant 

zawiera 130 kolorów do makijażu oczu, ust i policzków:

  • 72 cienie do powiek,
  • 18 eyelinerów w kremie,
  • 32 błyszczyki do ust,
  • 8 różów

MAMNATOOKO_PL_paletta_Sephora2

ZALETY

  • wiele kosmetyków w jednym miejscu
  • szeroka paleta kolorów
  • kosmetyki są bezzapachowe i trwałe
  • pięknie prezentuje się na toaletce (moja 2,5latka może to potwierdzić – nie umie przejść obok niej obojętnie 😉 )
  • ładne opakowanie

WADY

  • paleta nie jest zbyt komfortowa w podróży gdyż zajmuje dosyć sporo miejsca (ale i tak ta Brilliant jest lepsza od poprzedniej „piramidki”)
  • niektóre cienie są dosyć sypkie i podczas nakładania „lecą” na policzki

Nowsza wersja bardziej mi odpowiada!
Dzięki tej palecie polubiłam róże, od których do tej pory stroniłam.

Pierwszą paletę stosowałam do szybkich makijaży (przy niemowlaku nie miałam czasu ani ochoty na dłuższe szykowanie). Obecnie mając nieco więcej czasu lubię kombinować, sprawdzać i dopasowywać kolorystycznie nowe mejkapowe wersje na mojej twarzy.

Oczywiście mam swoje ulubione kolory, niektórych nie lubię i nie odważyłam się ich użyć. Może pewnego dnia skorzystam… 🙂

A Wy macie swoje ulubione palety oraz w ogóle kosmetyki do makijażu?

 

 

17 komentarzy

  • Justyna K

    Kwiecień 26, 04 2016 10:21:16

    Rewelacyjne są te paletki ❤️ Lenka będzie podkradała ? Mam swoje ulubione kolory i obawiałabym się, że reszta pozostałaby nienaruszona, tak jak wspominałam ? A szkoda by było … Oj szkoda. W moim przypadku tylko małe paletki, w jednym kolorze ?

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:06:03

      Rewelacyjne są 🙂 Bardzo fajna opcja jako prezent 🙂

  • sandraR

    Kwiecień 27, 04 2016 06:44:33

    Też zastanawiałam się nad kupnem jednej z nich..jednak moje zdolności manualne związane z makijażowymi sprawami wołają o pomstę do nieba..stwierdziłam,że jak dla mnie to pieniądze wydane bez sensu..ale i tak zazdroszczę! 🙂

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:07:18

      Na pewno nie jest tak źle 🙂 Jesteś śliczną dziewczyną toteż makijaż zbędny 🙂

  • Kasia

    Kwiecień 27, 04 2016 11:00:54

    Ale cudo! Sama chętnie bym się takimi cudami malowała☺ tyle kolorów…. Niedługo urodziny i chyba taka paleta pojawi się na mojej wishliście. Widziałam gdzieś na Twojej i wiekszość produktów by mi się przydała☺☺☺

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:08:10

      Polecam:) myślę, że będziesz zadowolona z takiego prezentu 😉

  • MagdaKw

    Kwiecień 27, 04 2016 11:05:17

    Meeega☺ też mam, też mam ? i używam od Świąt! Kosmetyki bardzo trwałe. Warte uwagi! Podpisuję się pod wszystkim co napisałaś☺?

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:08:38

      Nawet nie wiesz jak się cieszę 😀

  • Gabriela

    Kwiecień 27, 04 2016 06:04:11

    Paletki cudo ?u mnie cienie sie nie sprawdzaja ,albo nie wiem jakie kolory byi pasowaly jedynie podklad i tlusz i od czasu do czasu roz =) moze kiedys zabawisz sie w makijazystke i wyprobujesZ na mnie jakis fajny makijaz i moze sie przekonam do cieni ???hihi

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:09:13

      Możemy spróbować 😉

  • Karola

    Kwiecień 28, 04 2016 03:03:09

    Fajna sprawa. Chyba kupię sobie i siostrze na prezent. Pięknie się prezentuje taka paletka. Akurst obie lubimy duuużą ilość kolorów. Więc dla Nas idealne☺☺☺6

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:14:42

      Jeśli lubicie kolorystykę w makijażu to tym bardziej po-le-cam 😀

  • Kina&fun

    Kwiecień 28, 04 2016 08:10:03

    Szał! Posiadam i uwielbiam! Korzystam ze wszystkich kolorów. Tak jaknwspominasz są trwałe a kolory mają dobrą pigmentację☺

    • Gosia Kacprowska

      Kwiecień 29, 04 2016 11:15:41

      Bardzo dobra pigmentacja! Nie spodziewałam się takiej 🙂 Pozdrawiam serdecznie

  • angela

    Maj 05, 05 2016 10:43:10

    Fajna taka paletka i choc moj makijaz jest minimalistyczny, to z checia bym przygarnela taka paletke chocby ze wzgledow wizualnych?jest sliczna….

    • Gosia Kacprowska

      Maj 07, 05 2016 03:11:48

      Będziesz zadowolona 🙂

  • dorcia_mar

    Maj 09, 05 2016 01:04:04

    O jacie kręcę jakie cuuuudeńko 😮 Chyba każda kobietka o czymś takim marzy, bo ja na pewno 🙂

Dodaj komentarz